Oppfordrer serveringsbransjen til å bli med i «Grønt Flagg»-kampanjen
Kommunen i Altea ber lokale restauranter og barer om å delta i den nasjonale miljøkampanjen «Movimiento Banderas Verdes», som fremmer gjenvinning av glass og bærekraftig utvikling i turistsesongen. Alteas byråd for infrastruktur og bymiljø, Aurora Serrat, oppfordrer nok en sommer den lokale serveringsbransjen til å slutte seg til kampanjen Banderas Verdes (Grønne flagg),…
























