Frikjent for å ha manipulert el-markedet
Den føderale domstolen Audienca Nacional har frikjent energigiganten Iberdrola og fire direktører i en omfattende rettssak, der påstanden blant annet var at man hadde manipulert elektrisitetsmarkedet i 2013. Saken er altså gammel, ifølge Europa Press. Anklagene gikk ut på at selskapet hadde utviklet et system som påvirket el-prisene og som rammet forbrukerne i…
























