Cantabria i brann!
Cantabria-regjeringen måtte be militæret om hjelp, da mer enn 700 brannmenn kjempet mot rundt 50 skogbranner og ikke strakk til. Cantabria-presidenten Miguel Angel Revilla sa at han trodde at 99 prosent av brannene hadde blitt påsatt, og beskrev de ansvarlige som “pyromaner” og som “gale”. Revilla sa også at brannene hadde skadet økosystemet og Cantabrias…























