Værsågod, kaldt vann serveres i varmen
Byrådet i Alicante og Aguas de Alicante, har satset på et nytt, og bokstavelig talt forfriskende tiltak. Det er satt ut dispensere med kaldt vann, slik at folk kan få seg væske i sommervarmen. I alt er det utplassert seks slike dispensere med glass og flasker, og vannautomatene virker kun når produkter med…
























