Slutt på hest og kjærre-tradisjonen i Malaga
Ordføreren i Malaga har annonsert at han ønsker å avslutte tradisjonen med hestevogner innen utgangen av året. Francisco de la Torre kom med kunngjøringen i går og sa: “Vi tenker på dyrevelferd og bildet vi ønsker å skildre av Malaga for verden. I 2025 er det mer effektive og respektfulle måter å reise på.»…
























