Over 4.000 feiret 17. mai i Alfaz del Pi
Etter at 17.maitoget tridisjonen tro hadde tatt seg fra Hotell Moli og ned til Casa de cultura var det leder i 17. maikomitén Elisabeth Skarveland som fikk æren av å være den første til å ønske forsamlingen til lykke med grunnlovsdagen. Ordfører i Alfaz del Pi Vicente Arques og ordføreren i vennskapsbyen Covarrubias Oscar…
























