Nesten ingen trenger sykehus-behandling
Coronasmittetallene har steget med 78 prosent i sommer siden nedstengningen av det spanske samfunnet ble avsluttet, men likevel viser ny statistikk at kun et fåtall av de smittede trenger behandling på sykehus. 4,4 prosent av de nye corona-smittede trenger sykehusbehandling. 7,1 prosent av disse har hatt behov for intensivbehandling. Det viser seg altså…





