Helsemyndighetene er corona-bekymret

  Spanske helsemyndigheter uttrykker bekymring over corona-utviklingen i landet. I helgen ble det registrert hele 23 572 nye smittetilfeller og 83 personer ble registrert døde av COVID-19.   Utviklingen er dramatisk negativ og myndighetene utelukker ikke at de, til tross for at regionene ikke ønsker det, nye restriksjoner. Dette drøftes nå med regjeringen.   I august…