Foreningen “Cuidemos Albir” arrangerer neste torsdag, den 18. august en måneskinnstur til fyret i Albir.
Møtested vil være klokken 22.00 på parkeringsplassen ved “Faro del Albir”, for så å gå samlet til fyret og nyte en natt med fullmåne.
Når turen er ferdig og alle er tilbake, vil restauranten Panne é Amore invitere alle deltakere på en cocktail. Alle som er deltakere blir presentert med et selvlysende armbånd.
Ruten “Faro del Albir” (rød rute) er en av de mest tilgjengelige i naturparken, så turen er egnet for alle som ønsker å delta. Uansett ber vi deltakerne om å bære komfortable klær og gode sko, en lommelykt eller et reflekterende element.









