Fikk testiklene klemt av magneter
Sykehuspersonalet på Hospital Los Arcos fikk en noe spesiell jobb nylig. En kar fra Lo Pagan i San Pedro på Costa Blanca fikk nemlig testiklene klemt mellom to magneter og måtte ha legehjelp. Mannen ringte selv til ambulansen og forklarte problemet. Karen ble hentet og sendt til sykehus, hvor man fikk løsnet magnetene fra hans…




