Restauranten El Loro Verde på La Manga har besluttet å stenge dørene. Med det blir en del av stedets historie faktisk borte. Stamgjestene er lei seg for avgjørelsen, og uttrykker sorg både på Facebook og X.
El Loro Verde har tilbudt sine gjester meget god sjømat, og andre velsmakende retter, i 50 år. Nå er det altså slutt.
Eierne offentliggjorde nylig nyheten på sosiale medier, og takker alle de hyggelige gjestene som har vært innom i alle disse årene.
Det blir tomt på Plaza Bohemia etter dette, og det er ikke klart om det er noen andre som vil åpne restaurant i lokalene. Det blir uansett ikke det samme.
Cierra tras cinco décadas el restaurante El Loro Verde de La Manga https://t.co/xPwqM1KoRr
— laverdad_es (@laverdad_es) September 3, 2024
Foto: El Loro Verde









