Bystyret i Teulada har offisielt lansert sin kampanje for å fremme helårs turisme, et strategisk initiativ designet for å trekke oppmerksomhet til Teulada Morairas unike tilbud.
Kampanjen startet med en engasjerende workshop holdt i Madrid, hvor en rekke reisebyråer og bransjefolk viste betydelig interesse. Under det fengende slagordet «Utrolig, men sant» viste Teulada Moraira frem sine mangfoldige turistattraksjoner, og proklamerte at det kan være et hyggelig sted å besøke hver dag hele året.
Teulada Moraira fremmer kultur, gastronomi og natur året rundt
Arrangementet fungerte som en plattform for å innhente viktige strategiske partnerskap med ulike byråer, turoperatører og reisearrangører. Deltakerne fikk muligheten til å fordype seg i opplevelsene Teulada Moraira har å by på utover det tradisjonelle sommerrushet.
Workshopen skapte med suksess betydelig interesse blant deltakerne, som var spesielt tiltrukket av kombinasjonen av kultur, gastronomi, natur og fantastiske kystlandskap som Teulada Moraira tilbyr, noe som ytterligere styrket kommunens rykte som et tiltalende reisemål for besøkende hele året.
Etter denne positive opplevelsen kommer representanter fra Teulada Moraira til dra til andre større byer, inkludert Barcelona, Bilbao og Valladolid for å markedsføre områdets fortreffelighet.
Denne turneen er en del av den samordnede kampanjen «Valencian Community 2025 Getaways», som har som mål å posisjonere kommunen som et helårs turistreferansepunkt.