Spanias nye landslagstrener, Luis de la Fuentes (bildet) har tatt ut sin første landslagstropp. Spillerne skal møte Norge til EM-kvalifiseringskamp mot Norge i Malaga 25. mars.
Troppen består av 26 spillere. 14 nye ansikter har kommet med siden den spanske VM-fiaskoen i Qatar i fjor sommer. Flere spillere, som tidligere har vært på landslaget, er tilbake. Det gjelder blant annet Nacho, Kepa og Iago.
Spania møter Skottland i Glasgow 28. mars.
Den fullstendige spillertroppen til de to kampene ser slik ut:
Keepere: Kepa (Chelsea), Sanchez (Brighton) og Raya (Brentford).
Forsvar: Gaya (Valencia),Balde (Barcelona), Lapote (Manchester City), Martinez (Ateltico Madrid), Naco (Real Mad.
Midtbane: Rodri (Manchester City), Zubimendi (Real Sociedad), Gavi (Barceona), Merino (Real Sociedad), Fabian (PSG), Ceballos (Real Madrid) og Pedri (Barcelona).
Angripere: Morata (Ateltico), Olmo (Leipzig), Williams (Atletico Madrid), Gill (Sevilla), Oyarzabal ( Real sociedad), Aspas (Celta Vigo), Joselu (Espanol) og Moreno (Villareal).
-Dette er en fornyelse i alle deler av laget, som var nødvendig, og vi har spesielt styrket denne offensive delen, sier Luis de la Fuente.









