En mann har blitt arrestert i Murcia for å ha fraranet eierne en bil de fortsatt satt i.
Policia Nacional ble varslet av sjåføren umiddelbart etter at han ble truet med en kjepp og tvunget til å utlevere bilen sin.
Et team av politistyrker ble raskt satt opp i nærområdet der tyveriet fant sted, og de klarte å spore plasseringen av den stjålne bilen.
Bilen ble til slutt stoppet i La Paz-området, der den opprinnelige hendelsen hadde funnet sted.
Den 30 år gamle mannen forsøkte å kvitte seg med nøklene da han sprang fra stedet, men takket være det raske arbeidet til det nasjonale politiet ble han raskt arrestert og lagt i håndjern.
Mannen ble siktet for tyveri av kjøretøy, og for vold og trusler i forbindelse med erværvelsen av kjøretøyet
Den stjålne bilen er nå returnert til eieren.









