Gasslevereandøren CEPSA har lansert en ny pakke, som gjør det mulig for kunder å kjøpe alt av drivstoff og brensel fra selskapet.
Potensielt kan CEPSA nå opptil 1,5 millioner kunder og bli en av de fire største leverandørene innen brensel.
Selskapet sier at den har som mål å gi løsninger på “moderne energibehov”, som gradvis lener seg mer mot elektrisitet og fornybare kilder innen 2030.
Det vil tilbudt tre typer produkter- en fast månedlig avgift, en fleksibel tariff der kundene betaler for det de bruker hver måned basert på de samme energiprisene hele året, og den “optimale” pakken der kundene kun betaler for energien til kostpris pluss administrasjonsavgifter.
Rabatter varierer fra 12% til 18%, varierende i henhold til de brenselproduktene som inngås og inkluderer større reduksjoner for de som har CEPSA-Porque Tu Vuelves visumkort eller Carrefour –kort.
Kunder kan bare registrere seg online, og de kan få tilgang til en simulering ved å skrive inn adressen for å finne ut hvor mye de måtte betale.
I tillegg til over to millioner bensinstasjonskunder som har et lojalitetspoengkort, kjøper ytterligere 3,5 millioner enten flaskebutangass fra CEPSAs serviceområder eller er på strømforsyningen til husholdningenes husholdning, mens en halv million kunder om dagen utfører transaksjoner av etter eller annet slag med firmaet.
I dag, til tross for at det i alt er 46 nettleverandører og over 300 strømforsyningsleverandører på markedet, dekker fire bedrifter 90% av gassmarkedsandelen og 92% av strømforbruket. Spania har 18 millioner boliger med elektrisitet, 14 millioner med biler eller andre kjøretøyer, åtte millioner som bruker butan flaske gass og 7,5 millioner på strømnettet, så markedet er enormt.