Totalt 21 personer er tatt og fengslet mistenkt for å ha dyrket og solgt cannabis på Costa del Sol.
Personene, som er pågrepet, skal tilhøre en liga som hadde spesialisert seg på å dyrke frem narkotikaen hjemme i sine egne stuer. De skal ha bodd i Mijas, Estepona og Marbella.
Politiet mistenker at samtlige er en del av et større nettverk. Det er spanjoler, engelskmenn og franskmenn blant de som har dyrket frem narkotika.
Flere skal ha hatt våpen hjemme og det ble også funnet steroider i flere av leilighetene.









