Musikkfestivalen Dance Electromar vil bli arrangert i Torrevieja 16. juli. Det er niende gang at festivalen arrangeres.
Det så en tid mørkt ut for at årets festival skulle gjennomføres. Bakgrunnen var at arrangøren syns de fikk for liten støtte av kommunen og at prisen for leie av området var for høy. Nå er alt såre vel mellom partene og det er undertegnet en fireårsavtale.
Festivalen hadde 10. 000 besøkende i fjor. I år forventes det at det vil komme enda flere siden det kommer flere artister. I tillegg kommer det artister fra et bredere spekter enn tidligere. Festivalen er ikke så nisjepreget som tidligere.
Stedet er Parque Antonio Soria.
Sjekk gjerne www.electromarfestival.es









